ენერგეტიკული კომპანია შპს "გარდაბნის თბოსადგური 2" აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვების დეპარტამენტის სპეციალისტის პოზიციაზე.
პირობები:
** ყოველთვიური ანაზღაურება: 2400-2600 ლარი (ხელზე ასაღები თანხა) კვალიფიკაციისა და გამოცდილების შესაბამისად.
** სამუშაო გრაფიკი: 5 სამუშაო დღე, 10:00-17:00 სთ, შესვენება 1 საათი;
** სამუშაო ადგილი: ქ. გარდაბანი, დ. აღმაშენებლის ქ. 2ბ
** ტრანსპორტირება: უზრუნველყოფს კომპანია ქ. თბილისის სხვადასხვა ლოკაციიდან
ბენეფიტები:
** უსაფრთხო და კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ჯანმრთელობისა და სიცოცხლის დაზღვევა;
** კორპორატიული მობილური ტელეფონის ნომერი ყოველთვიური ლიმიტითა და შეღავათიანი ტარიფებით.
კანდიდატის მიმართ მოთხოვნები:
** განახორციელოს შესყიდვის წინამოსამზადებელი სამუშაოები (სავარაუდო ღირებულების დადგენა, ბაზრის შესწავლა/ფასთა გამოკითხვა);
** საჭიროების შემთხვევაში, მომთხოვნ სტრუქტურულ ერთეულთან განახორციელოს შესყიდვის ობიექტის ტექნიკური მახასიათებლების დაზუსტება;
** კანონმდებლობის შესაბამისად, სატენდერო პროცედურის ჩატარების უზრუნველყოფა და მონიტორინგი (სატენდერო კომისიის აპარატის წევრი);
** კანონმდებლობის შესაბამისად, სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ ხელშეკრულებების და შეთანხმების გაფორმების უზრუნველყოფა;
** გაფორმებული სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ ხელშეკრულებების და შეთანხმების ელექტრონული (PDF) ფაილის, სახელმწიფო შესყიდვების ერთიან ელექტრონულ სისტემაში ატვირთვა;
** სატენდერო განცხადებისა და დოკუმენტაციის პროექტების მოქმედ წესებთან შესაბამისობაში მოყვანა;
** ელექტრონული შესყიდვის ჩატარების შესახებ განცხადების, დოკუმენტაციის და შესყიდვის მიმდინარეობასთან დაკავშირებული ნებისმიერი ორგანიზაციული საკითხის მოგვარების უზრუნველყოფა;
** კონსოლიდირებული ტენდერების ფარგლებში ხელშეკრულებების გაფორმება;
** სახელმწიფო შესყიდვების შესახებ ხელშეკრულების, მიღება-ჩაბარების აქტების, სასაქონლო ზედნადების, საგადასახადო ანგარიშფაქტურის ატვირთვა სახელმწიფო შესყიდვების ერთიანი ელექტრონული სისტემის შესაბამის მოდულში;
** სატენდერო კომისიის სხდომის ოქმების მომზადება ატვირთვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება - სასურველია ფინანსური, ეკონომიკური ან/და იურიდიული მიმართულებით.
** სამუშაო გამოცდილება - არანაკლებ 2 წლიანი მუშაობის გამოცდილება, აქედან, შესყიდვების სფეროში მუშაობის არანაკლებ 1 წლის გამოცდილება (სახელმწიფო შესყიდვებში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად).
აუცილებელი უნარები:
** სახელმწიფო შესყიდვების მარეგულირებელი კანონმდებლობის ცოდნა.
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Office პროგრამები).
** ენების ცოდნა: ქართული - მშობლიური, სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა პროფესიულ დონეზე (კომუნიკაციის ან/და საქმიანი მიმოწერის წარმოება ინგლისურ ენაზე).
პიროვნული მახასიათებლები:
** ანალიტიკური აზროვნება.
** დისციპლინირებულება.
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.
** ინსტრუქციების პროცედურების დაცვის უნარი.
** კომუნიკაბელურობა.
** ორგანიზებულობა.
** წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი.
** დროის ეფექტური მართვის უნარი.
** შემჭიდროებულ ვადებში სწრაფად და ეფექტურად მუშაობის უნარი.
** გუნდში მუშაობის უნარი.
მოცემულ ვაკანსიაზე განაცხადის წარმოდგენის მიზნით, გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე შემდეგ ელ. მისამართზე: hr@tpp.ge არაუგვიანეს 2025 წლის 12 ოქტომბრისა გთხოვთ, Subject-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.